rejstrik s necelociselnymi odkazy

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Fri Jan 16 09:33:57 CET 1998

> Potreboval bych k dokumentu pridat rejstrik, ve kterem odkazy
> nebudou cisla stranek, ale nejake jine udaje (konkretne datum).
> Chtel jsem vyuzit program "csindex", narazil jsem ale na problem,
> ze ten pripousti jen nektere typy odkazu (napr. nejvyse 5ciferne
> cislo), jinak vstupni radky v souboru *.idx ignoruje.

Dekuji vsem, kteri se mi ozvali at uz do teto konference nebo osobne.

Vysledky:
Resit abecedni razeni primo v TeXu by asi bylo prilis slozite. Pouziti
externiho programu je vhodne spise v pripade "uzavreneho" textu - v mem
pripade se jedna o neustale se menici databazi a pouzivat externi program
pri kazde aktualizaci mi pripada dost zatezujici. (Csindex je sice take
externi program, ale byva v CSTeXu zarazen a jeho pouziti automatizovano.)
Uvazoval jsem i o uprave csindexu, ale nakonec se ukazalo, ze zpracovava
i dalsi typy odkazu - urcite retezce az 15 znaku: lze napr. nahradit cifry
dnu a mesicu pismeny (a ta potom zase prevest na cifry). Jako nejlepsi
reseni se ukazalo oddelit cisla dnu, mesicu a roku pomlckami (zda se,
ze to je jediny nealfanumericky znak pripustny mezi ciframi).

Josef Tkadlec