Zvetseni plochy stranky

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu Jan 15 22:19:57 CET 1998

> Jak mohu v LaTeXu zvysit plochu stranky? Pokud nepouzivam cislovani, tak
> zustavaji na spodnim okraji velke mezery. Diky.

Zkuste pomoci prikazu
\setlength{\parametr}{velikost}
nastavit nektery z nasledujicich parametru:

\topmargin - od horniho okraje stranky k hlavice
\headheight - vyska hlavicky
\headsep - vzdalenost hlavicky od textu
\textheight - vyska vlastniho textu
\footskip - vzdalenost od dolniho okraje textu k dolnimu okraji paticky
\oddsidemargin - velikost leveho okraje (pri dvoustrankovem rezimu pro liche
                 stranky)
\evensidemargin - totez pro sude
\textwidth - sirka textu

Takze zkuste treba \setlength{\textheight}{23cm}

Jeste bych upozornil, ze tiskova stranka ma vzdalenost 1 palec od horniho i
leveho okraje papiru, pokud tedy chcete vyuzit maximum mista, muzete pouzit
\voffset-1in
\hoffset-1in

Cerpal jsem z Rybickova LaTeXu pro zacatecniky. Soucasne se omlouvam, pokud
jsem pouzil nespravnou terminologii.

Jiri Zelinka