TeX language

BALDA MIROSLAV mbalda at hera.zcu.cz
Tue Jan 13 12:55:47 CET 1998

Vazeni,
k mailu
> cislo od ... do ... a TeX provede vzechny vypocty,
> to je predrazeni prefixu a vypocet kontrolnich
> cislic za me. Je to numericky pomerne komplikovane
> a tak jsem chtel nejakemu makru, jako je treba
> EAN.TEX od pana Olsaka, predhodit hotove cislo.
> A kdy mi nekdo nabidl uz hotove makro pozadovanych
> vlastnosti, byl bych nejradeji.
>
> Dekuju.
> Petr Bazant

mohu sdelit, ze je k dispozici knihona rplot.sty pouzitelna v LaTeXu,
ve ktere jsou uzivatelsky dosti prijemna makra pro celociselnou
aritmetiku, aritmetiku pro pevnou radovou carku, vypocet funkci
(zhruba tech, co jsou na kalkulacce) , generovani nahodnych cisel a
procesu, cykly, vynaseni hladkych i lomenych car zadanych seznamem
souradnic, vicenasobne popisy (obrazku), nacitani souboru polozek a
jejich pouziti v procesu zpracovani dokumentu (treba do diagramu)
a rada dalsich. Lze je nalezt pomoci ftp na serveru mars.zcu.cz
v adresari /pub/balda/tex. Zde je ulozen i soubor userplot.dvi, ktery
je velice strucnym manualem s rejstrikem.

M. Balda

* Prof.Ing. Miroslav BALDA, DrSc. | E-mail: mbalda at hera.zcu.cz
* Institute of Thermomechanics    | Phone : ++42019 7221178
* Academy of Sciences             | Fax   : ++42019 7220787
* Veleslavinova 11                |
* 301 14  Plzen                   | Home  : ++42019 227153
* Czech Republic                  |