Tabulky a grafy

Jan Kybic xkybic at sun.felk.cvut.cz
Fri Jan 9 18:45:22 CET 1998

Grafy umi gnuplot. S prokladanim dat nejakou krivkou to uz neni tak
slavne, ja na to pouzivam Matlab, nebo jeho free obdobu Octave.
Te casti dotazu o prevadeni neceho do tabulek moc nerozumim. Pokud mam
k dispozici data v nejake citelne podobe, tak uz to vetsinou byva
tabulka. A dale nebyva problem napsat makro, ktere ji nejak pekne
vysazi, oramuje atd.

J.K.