Tabulka na sirku

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Mon Jan 26 21:31:31 CET 1998

Dobry den,

    sazel jsem dost rozsahlou tabulku, v niz jsem musel dost zmensit font,
aby se mi vubec do sazby vesla. Musi to byt v LaTeXu 2.09, pro sazbu
tabulky pouzivam standardni prostredi tabular, pro umisteni tabulky a sazbu
popisky standardni prostredi table, vystup nakonec konvertuji do
PostScriptu. Nejlepsi by bylo nechat puvodni font a tabulku vysazet
otocenou (vcetne popisky) o 90 stupnu. Muzete mi nekdo poradit, jak to
udelat?

    Diky predem za kazdy tip,
                                       ---sh

----------------