Dvips nemuze najit fonty

Jan Redl redl at vol.cz
Fri Jan 23 18:25:17 CET 1998

Dobry den

Nainstaloval jsem si tetex na FreeBSD 2.2.5 + pocesteni tetexu p. Olsaka
Vse chodi sqele az na dvips, ktery nemuze najit fonty.

prikaz  dvips -d 2 file.dvi vypisuje

Trying to open /usr/local/share/texmf/fonts/vf/csr10.vf
pksearch: Trying to open /usr/local/share/texmf/fonts/pk/csr10.300pk

nasel jsem sice ze cesta se da nastavit pomoci volby P v config.ps
ale fonty se generuji do (me nesrozumitelne) dosti slozite adresarove
struktury /usr/local/share/texmf/fonts/pk/..../../../*.pk

Kudy z toho ven? Dekuji za kazdou radu. ( odpovidejte prosim na
moji adresu - nejsem prihlasen v konferenci )

--
                                                   Jan Redl