! premature end of file

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Thu Jan 8 16:56:22 CET 1998

Dobry den,

    potreboval jsem vsadit do clanku obrazek, ktery jsem kdysi konvertoval
z nejakeho bitmapoveho formatu do EPS pomoci Adobe Photoshop 3.0. Pouzivam
dve verze dvips: v praci v.5.58, doma mam v.5.74. Zatimco v.5.58 si
nestezovala a bez problemu obrazek zaradila, v.5.74 ohlasi

! premature end of file in binary section

a skonci s PS vystupem.

    Chvili jsem si s tim hral, nakonec pomohlo odmazani cisla (asi poctu
bytu v binarni sekci) za %%BeginBinary: ve zminenem souboru.

    Zajimalo by me, ci je to chyba, zda Adobe Photoshopu, nebo ma novejsi
verze zbytecnou 'peci'. Jinak obrazek se pri prohlizeni GS v kazdem pripade
jevi bez defektu.

                                             S. Hledik

  Stanislav Hledik * Department of Physics * Faculty of Philosophy
  and Science *  Silesian University at Opava *  Bezrucovo nam. 13
  746 01  Opava *  Czech Republic
  mailto://hle10uf@fpf.slu.cz *  phone|fax +420-653-684292|-216948