Bezi cstex na Win NT?

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Feb 27 16:54:15 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Jiri Rybicka wrote:

> Problem je, ze ovladac drive nez skonci _smaze_ soubor dv1.mfj a uz neni
> mozne na to _nijak_ reagovat. Takze v okamziku, kdy si prectu kod 8, uz je
> pozde.

Tomu nerozumim. Pisete, ze po skonceni prohlizece otestujete, zda vznikl
soubor dv1.mfj. V tomto okamziku mate testovat navratovy kod 8. Nekde v
nastaveni se urcuje jmeno a pokud vim, dv1.mfj by mel mazat dvidrv v
pripade, ze se mu podari zavolat mfjob a fonty vytvorit. Delal jsem to tak
v dobe, kdy jsem mel 286, kde se nedal volat (kvuli nedostatku pameti)
mfjob primo z dvidrv (tedy dal, ale generovani 1 fontu pak trvalo 40
minut).

> JR.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/