Varianta \fbox bez bocnich stran

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Feb 27 11:44:57 CET 1998

Jiri Polach pise:
>Poradil by mi prosim nekdo, jak udelat variantu \fbox{} tak, aby ramecek
>kolem argumentu nemel bocni strany, ale je caru nahore a dole ? Kdyz pou-
>ziji \rule, jsou mezi carami a zaramovanym textem mezery, kterych bych
>se potreboval zbavit.

Pokud chcete vsechny funkce makra \fbox zachovat a pouze vyhodit
svisle cary, pak si proste okopirujte makro \fbox ze souboru
LATEX.TEX pod jinym nazvem a vyhodte z nej svisle cary,
tzn. na dvou mistech vymazte "\vrule \@width \fboxrule"

(Pozn.: pokud definici umistite do hlavniho zdrojoveho textu,
nezapomente ji obklopit prikazy \makeatletter a \makeatother.)

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938