Latex styl vetsi nez 12pt

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Feb 25 16:21:56 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, Jiri Osoba wrote:

> Proboha, to pochazi jeste z dob, kdy se to tlouklo na psacim stroji.
> Pouzijte normalni styl 12pt a ... vsechno bude fajn ... maximalne
> nastavte radkovani na tech 18pt.

Jina moznost: vysazet to ve 12pt o kousek mensi a pak na kopirce prislusne
zvetsit.  :-))
Nebo radeji zvetsit to uz pri generovani vystupu; sice se na to budou
muset vygenerovat fonty, ale snad se to da prezit; pak se muzou zase
smazat.
Zalezi i na tom, jak jsou udelane obrazky, jsou-li jake.

Zdravi
      Bohumil Chalupa