miktex a slovencina/cestina

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Mon Feb 23 07:09:30 CET 1998

On 20 Feb 98 at 18:53, Mario HUBERT wrote:

> Dobry den.
>
> Nainstaloval som si Miktex a Winedit co sa mi zda dobre riesenie pre
> texovanie pod WinNT. Problem je vsak v tom ze by som rad pisal aj po =
> slovensky. Idealne by bolo keby som vedel vygenerovat format ako =
> cslatex. Ako ste Vy vyriesili problem pouzivania rodneho jazyka.
>
> Druhy problem som mal ked som chcel povodne Miktexovske formaty obohatit =
> o slovenske alebo ceske delenie. V baliku Miktex je subor czhyph.tex. =
> Ked som ho chcel zapracovat do formatu tak mi vypisal nasledovne

> [...]

Problem je v tom, ze MiKTeX (zatim) nezna akcentovana pismena. Je
treba udelat trochu prace v makrech. Letos v lednu o tom probihala
zde na listu diskuse, najdete si to na gopher://cs.felk.cvut je to
pod nazvem MikTeX - cestina.

V soucasnosti se pracuje na "poceskoslovensteni" alespon plainu
MiKTeXu (o LaTeSu nic nevim).

Jiri.