(uz zase) vkladani obrazku

Robert Wolf wolf at paru.cas.cz
Fri Feb 13 17:13:31 CET 1998

On Fri, 13 Feb 1998, Josef Krob wrote:
> *.cnf, kde je napr. mj.:
> +font-files=$DVIDRVFONTS:pixel.lj\@Rrdpi\@f{.pk,.pxl}

*** mam dojem, ze to je uplne to same, co se delo me - vzdycky to reklo, ze
to musi generovat fonty, ale kdyz jsem dal Yes, tak to fonty neudelalo a
chtelo je to znovu vytvaret (nekonecna smycka) a musel jsem si dokument
prohlidnout bez tech fontu. Akorat se mi tohle stavalo s jakym koliv jinym
TeX souborem, u ktereho byly i jeho vlastni fonty, tedy napr. soubor.tex a
fonty ktere pouzival byly nekde, kam nebyla cesta a musel jsem v tom cnf
nastavit jeste hledani v ./ (popis tam nekde u instalace CSTeXu je)

Doufam, ze jsem pomoh.

					Wolf.