Z Excel PS to LaTeX?

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Fri Feb 13 13:45:50 CET 1998

Zdravim,

> Zapasil som s tymto problemom asi pred 1 -2 rokmi a zistil som, ze z
> mnohych PS driverov tlaciarni vo W95 (ale aj W3.1) len Apple
> LaserWriter funguje v tomto postupe korektne. Takze vyskusajte este
> tento driver. Byva v ponuke instalacie medzi prvymi.
> V. Ocelik

kdyz uz jde rec o driverech: pri exportu do eps v Mathematice 3.0 for Win95
se vygeneruje eps file s totalne 'ujetym' Bounding Boxem (asi tak o
dvojnasobek velikosti obrazku mimo), takze je pak musim dodatecne
zpracovavat pomoci GS+GV. Nemate nekdo zkusenosti, jak to napravit?

Dale, pri prohlizeni mi GV nechtel ukazat sikmy Courier a pouzival nahradni
Ugly. Bylo to tim, ze do eps se ulozil nazev Courier-Italic, zatimco v
map souboru pro GS je Courier-Oblique. Ktere oznaceni je spravne?

---sh

----------------
Stanislav Hledik
Department of Physics