Cestina v csTeXu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Feb 12 15:59:15 CET 1998

On Thu, 12 Feb 1998, Daniel Hort wrote:

> Dobry den

> Primo v configu mam
> SET EMTEXDIR=D:\EMTEX
> SET TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.\!
> to stejne je v souboru texset.bat.

Pokud tohle nefunguje, pak:
a) nastaveni se nekde pozdeji prepisuje
b) mate maly prostor pro environment (coz se stava zejmena ve Windows),
takze nastaveni neni kam ulozit a ignoruje se (zrejme DOS vypise nejake
varovani, ktere se da snadno prahlednout).

> Priznam se ze nerozumim formulaci "podle pouziteho formatu". Domnival
> jsem (alespon tak jsem to pochopil z toho co jsem cetl) ze nastaveni
> SET * se nachazi v texset.bat. Tam neni TEXINPUT vubec nastaven.
> Skousel jsem ho nastavit na SET TEXINPUT=%EMTEXDIR%\TEXINPUT! nic se

Tohle funguje pouze za predpokladu, ze mate instalovan pouze jeden format.
Jinak se totiz soubory pomichaji, protoze poradi prohledavani podadresaru
neni definovane. Proto pro csLaTeX potrebujete:

SET TEXINPUT=%emtexdir%\texinput\latex2e!!;%emtexdir%\texinput!!

pro LaTeX2.09

SET TEXINPUT=%emtexdir%\texinput\latex209!;%emtexdir%\texinput!!

atd. Ja to mam trochu slozitejsi ve sve instalaci, ale podivejte se do
texset.bat a dalsich davek.

> nezmenilo a potom na SET TEXINPUT=%EMTEXDIR%\TFM! taky se nic
> nezmenilo. Takze se to asi nastavuje nekde jinde. Mohli by jste mi
> poradit kde?
>
> Dekuji
> Daniel HORT
> Masaryk University Brno
> The Czech Republic
> tel:(+42 5)43129344
> mail:hort at jumbo.ped.muni.cz

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/