Cestina v scTeXu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Feb 12 14:55:37 CET 1998

On Thu, 12 Feb 1998, Daniel Hort wrote:

> Dobry den
>
> Mam nasledujici problem s cestinou:
> 1, DOS
> U formatu LaTeX mi prohlizec vubec nezobrazuje pismena s diakritikou
> U ostatnich (LaTeX209, plainTeX, AMSTeX, AMSLaTeX, LAMSTeX, sliTeX)
> je vsechno vporadku.

Zrejme jste v dokumentu zapomnel napsat \usepackage{czech}. Pokud chcete
pismena s diakritikou i v anglictine, potrebujete
\usepackage[IL2]{fontenc}

> 2,Windows
> U formatu (csPlain, csAMSTeX, csLAMST) je vsechno v poradku.
> U formatu (csLaTeX a csAMSLaT) nezobrazuje vubec nic.
> U formatu (csLaTeX209) napise jen LaTeX2e.

Zrejme nemate spravne nastavenou SET TEXINPUT podle pouziteho formatu.
Pokud pouzivate MNU od Petra Olsaka, deje se to automaticky. Pokud
spoustite TeX jinym zpusobem, musite se o nastaveni postarat sam.

> Vsechny formaty byly generovany zaroven se stejnou kodovaci tabulkou.
> Mne zajima hlavne format csLaTeX, csAMSLat ostatni je pro dokresleni
> situace. Mohl by jste mi nekdo poradit?
>
> Dekuji
>

> Daniel HORT
> Masaryk University Brno
> The Czech Republic
> tel:(+42 5)43129344
> mail:hort at jumbo.ped.muni.cz

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/