xdvi a pravitka

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Feb 11 14:05:13 CET 1998

> Jeste lepsi je dvipm pro OS/2 (take od Eberharda Mattese), ale lupa jako v
> xdvi tam neni a nekdy by se hodila. Neumi ovsem PS, ale na to je GS (i s
> moznosti mereni, ovsem jen v bp).

Prohlizecka dvipm lupu ma (na prave tlacitko mysi resp. no obe - pak po
uvolneni tlacitek nezmizi).

Jednotky v gsview lze nastavit v Options (i na mm). I zde je "lupa", na to
jsem ale prisel nahodou,v dokumentaci jsem to nevidel - dvakrat se klepne
pravym tlacitkem mysi a obdelnik kolem mista klepnuti se zvetsi na cele okno.

Zdravi
       Jaromir Kuben