dvihplj

Tomas Hala thala at vszbr.cz
Wed Feb 11 13:39:35 CET 1998

On Thu, 5 Feb 1998, Jan Grym student wrote:
> v latexu pouzivam bitmapove obrazky. mam problemy je pote vytisknout
> na laserove tiskarne. zkousel jsem to na trech ruznych, vystup je
> porad stejny - casti obrazku a paznaky. naopak na hp deskjet 690c
> zadne problemy nemam. pouzivam dosovskou instalaci (minitex) stahnutou
> asi pred mesicem.

Neni receno, jakym zpusobem vkladate obrazek do zdrojoveho textu.

Ja prevadim bitmapove obrazky (perovky vzdy s uspechem, fotografie
castecne) pomoci programu BM2FONT (Dos). Nastavim si rozliseni
vystupniho zarizeni (prepinace -h300 -v300 nebo -h600 -v600 nebo tak
nejak). BM2FONT prijima nekomprimovany TIFF, PCX a BMP.
(Plati pro 2.09 ze starsi instalace).

Po prevodu vzniknou soubory .PK, .TFM a .TEX. V souboru .TEX, ktery
vlozite \input

Pro zobrazeni pred konverzi pouzivam DOSovsky PaintBrush.
Pokud tento sw nemate, mohu poslat.

Tomas Hala