(La)TeX -> pdf na PC

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Feb 6 06:43:32 CET 1998

> Dobry den,
>
> nema, prosim, nekdo rozchozenou instalaci s pdftex.exe na PC (pod W95/NT)?
> Ja neumim ziskat (vygenerovat nebo sehnat) pozadovany formatovy soubor
> texpdf.fmt (resp. latexpdf.fmt). Archiv na ftp.ee-metz.fr (nebo tak nejak)
> obsahuje spoustu veci, ale nejak mi to nefunguje.
> Dekuji za vsechny informace a rady.

texpdf.fmt je vlastne plain, ten by melo jit vygenerovat jako
pdftex.exe --ini plain.tex \dump, obdobne by to melo byt s LaTeXem
(nejsem LaTeXista a tak netusim, jak se v LaTeXu2e generuji formaty).

Zkuste MiKTeX, radeji jeste verzi 1.09, protoze v 1.10beta2 nechodi
prave PDFTeX (chybna expanze VF). K nalezeni na
CTAN/systems/win32/miktex. Je to kompletni balik TxEu a spol (MF,
METAPOST, dvi, dvups, ...) pro Win95/NT, ktery je v soucasne dobe ve
velkem rozvoji.

Jiri Osoba <osoba at vyvoj.jablotron.cz>