Barevne slidy

Vit Spinka perish at artax.karlin.mff.cuni.cz
Thu Feb 5 09:44:09 CET 1998

> Ja mam spis opacnou zkusenost.

> Mam pocit, ze jste pouzil bimapove fonty. Je nutne pouzit vektorove
> ps fonty, pak je vystup naopak velmi dobre citelny (mozna s tim souvisi
> i ta rychlost).
>
> Zdravi
>           Jaromir Kuben

Co se tyce tech vektorovych fontu: ty jsou prisne chraneny zakonem, takze
bych je tady tahle nepropagoval. (Ostatne kdyby nebyly, mel by je i GhostScript).
A co se tyce Acrobat Reader vs. Ghostscript, myslim ze GS vitezi na cele care, a to
svoji podporou oper. systemu (kdyz potrebujete ziskat soubor pro tiskarnu, staci vam
na to telnet na nejaky Unixovy stroj) i zarizeni (kdo uz nekdy instaloval do Windows
vic nez 10 ovladacu tiskaren, vi, co mam na mysli).

Ví»a (<-- to abyste si u¾ili tro¹ku èe¹tiny)
Vit Spinka, Faculty of Maths and Physics, Charles University, Prague
E-mail:     perish at artax.karlin.mff.cuni.cz
WWW-page:   There used to be one, but nobody read it...

If man is only a little lower than the angels, the angels should reform.
		-- Mary Wilson Little