Spolupraca METAPOSTU a TeXu

Chalmoviansky Pavel chalmo at cyril.fmph.uniba.sk
Wed Feb 18 16:52:56 CET 1998

Dobry den vsetkym,

Pokusam sa vytvorit nejake obrazky v METAPOSTe, ale zlyhava to na jeho
spolupraci s TeXom. Nevie spracovat riadok:

label.top(btex $a$ etex, .5[z0,z1]);

Toto je vystup z METAPOSTu:

This is MetaPost, C Version 0.631 (preloaded mem=plain 96.3.9)  17 FEB
1998 16:12
**&plain examples.mp
(examples.mp
>> examples.mp
>> examples.mpx
! Unable to make mpx file.
l.8 label.top(btex
                   $a$ etex, .5[z0,z1]);
The two files given above are one of your source files
and an auxiliary file I need to read to find out what your
btex..etex blocks mean. If you don't know why I had trouble,
try running it manually through MPtoTeX, TeX, and DVItoMP

Nasledne som vykonal rucne vyrobu *.mpx , potom uz vyhotovil aj
prislusne obrazky, ale potiaz nastala pri citani Ghostscriptom. Tu je
odpoved:

Begin offending input ---
 moveto

0 36 lineto stroke

 0 0.5 dtransform truncate idtransform setlinewidth pop

newpath 1.5308 32.3044 moveto

0 36 lineto

-1.5308 32.3044 lineto

 closepath

gsave fill grestore stroke

22.56683 3 moveto

(a) cmmi10 9.96265 fshow

-7.2756 14.54074
--- End offending input ---
file offset = 1024
gsdll_execute_cont returns -21

Vedel by niekto poradit, ako rozchodit apolupracu MP a TeXu? Vdaka za
podnetne rady.

Chalmo