xdvi a pravitka

Pavel Lisy pali at tmapy.cz
Wed Feb 11 11:14:37 CET 1998

Dobry den,

chtel bych se zeptat na vase zkusenosti.
Pred casem jsem v latexu sazel casopis a to pod dosem s emtexem.
Velmi casto jsem vyuzival pravitek v prohlizeci dviscr. Nyni jsem se
preorientoval na linux (Xwin), ktery je proste mnohem lepsi.
Vetsina vlastnosti xdvi se mi take jevi jako srovnatelnych nebo
lepsich, to co mi opravdu citelne chybi jsou pravitka.
Muzete mi nekdo rict jakym zpusobem to resite. Jelikoz sazim doma a
tiskarnu mam jen v praci, pripada mi retezec
sazba-tvorba ps-tisk v praci-pravitko na papire-uprava zdrojaku
doma-... _velmi zdlouhava_. Pripada mi to jako velke omezeni
pruznosti. Delate to taky tak, nebo existuje moznost, jak odmerovat
na obrazovce?

Neexistuje treba nejaky patch pro xdvi, ktery by to resil?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
   M A P Y                500 02            E-mail: pali at tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe