Barevne slidy

Jan "Yenya" Kasprzak kas at fi.muni.cz
Tue Feb 3 17:29:23 CET 1998

	Dobry den,

	resim takovy problem: vyrabim prezentaci ve forme slidu (resp
obrazku, promitanych projekcnim zarizenim z pocitace). Text jednotlivych
slidu jsem si udelal v eplainu tak, ze jsem mel stranku jako A5 landscape.
Projekcni zarizeni je barevne, takze bych rad mel prezentaci barevnou.
Co se tyce grafu a podobne, tam je to jednoduche - jsou to barevne .eps
soubory, ktere xdvi umi pomoci gs vyrastrovat do barvy. Ale chtel bych take
mit pod temi slidy nejake barevne pozadi - nakreslil jsem si v GIMPu
takove pozadi - prechod od modre do bile s nejakym obrazkem v rohu,
a rad bych to ted nejak zkombinoval.

	Nyni mam dve moznosti: Budto ten obrazek prevest do .eps a dat
na pozadi - coz bude v xdvi vypadat priserne (schvalne si to zkuste :-)
a navic to je _desne_ pomale. Nebo naopak ten dvi prevest do obrazku
a pak ty obrazky preplacnout pres sebe.

	Druha varianta se mi jevi schudnejsi - jde pomoci netpbm udelat
i davkove (mimochodem, jak vyrastruji stranku, aby mela presne 800 pixelu
sirku?), ale porad je to celkem zdlouhave. Napada vas neco (treba i nejaky
jiny nastroj), jak uvedeneho cile (barevna prezentace) dosahnout?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //