LyX problemy

Petr Mejzlik mejzlik at informatics.muni.cz
Sun Feb 1 16:40:30 CET 1998

> Po nedavne announci noveho LyXu jsem si obstaral v. 0.12 a objevily se mi
> nasledujici problemy.
> Jednak pri nastavenem grafickem rozliseni na 16 barev (hloubka 8) se obsah
> hlavniho okna (text) zobrazi jedine v pripade, ze mys je mimo toto okno, tj. bud
> na ramecku nebo uplne mimo. Ikony videt jsou.
> Dale pri zmene definice klavesnice, kdy se z dialogoveho okenka ma rozvinout
> seznam moznych klavesnic, LyX zkolabuje s hlaskou:
> XError of failed request: Bad Window (..)
> Major Opcode of failed request: 26 (X_GrabPointer)
> Resource id in failed request: 0x0
> [...]

Nepamatujise, ze by takovy problem uz nekdo ohlasil. Stava se to jen
u X-serveru s 16 barvami? Pokud ano, tak je mozne, ze jde o chybu v lyxu,
protoze s takovym nastavenim malokdo pracuje. Asi bych vyzkousel nasledujici
nmoznosti:

1) Spustit lyx s -dept 4 nebo 8.
2) Nainstalovat nejnovejsi verzi lyxu (lyx0.12pre8).
3) Pokud chyba nezmizi, zkusit pustit lyx s prepinacem -dbg (napriklad
   -dbg 65535). Lyx by pak mel vypsat podrobnejsi chybova hlaseni.
4) Chybu oznamit do mailing listu vyvojaru lyxu (lze se do nej prihlasit
   na majordomo at via.ecp.fr nasledujicim mailem:
     subscribe lyx
     end
   Adresa pro zasilani zprav je lyx at via.ecp.fr.
5) Eventualne se pokusit opravit zdrojaky.

Petr Mejzlik