tisk PCL

Jiri Fiala fiala at kolej.mff.cuni.cz
Sun Dec 20 20:41:30 CET 1998

Dobry den,

On Mon, 14 Dec 1998, Viktor Ber wrote:

> Zdar vespolek,
>
> mam HP DeskJet 420. V Linuxu RedHat 4.7 jsem nastavil prislusny filtr,
> tedy pri tisku se mi dvi soubory automaticky prevadeji do PS a pomoci GS
> posilaji na tiskarnu. Vse funguje vyborne (krome tisku ASCII, ale to je
> namet spise pro Linuxovou konferenci, ze :-)).
>
> Pokud vsak nechci pouzit GS, ale napr. ovladac dvihp v Linuxu, tisknou se
> nesmysly (@PJL SET RESOLUTION=600 atd.) Obdobne v DOSu mam nastaveny v MNU

Tady vypada, ze dvihp pouziva pro specifikaci strany take PJL
(Print Job Language - jazyk pro parametry tiskove ulohy, ktery pouzivaji
vyssi LaserJetove rady), ten ovsem nizsi Deskjetova rada nema. (Otazka je,
zda by je nemela ignorovat). Vypada to, ze pouzivate LaserJetove rozhrani,
takze zkuste prohlednout dokumentaci, jestli tam neni volba pro DJ.

Mimochodem, pouzivam emTeX a DJ520 a tamni dvihplj mi skvele funguje uz
asi ctyri roky. (Pokud me pamet neklame je tam volba deskjet=on.)

Jirka