Instalovani TeXu ?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Dec 14 10:26:50 CET 1998

On Sat, 12 Dec 1998, Jakub Mrázek wrote:

> Ja jsem jednim ze studentu informatiky a take jsem se pokousel
> instalovat TeX. Nejdrive jsem mel hodne starou verzi emTeXu pod DOS, ale
> Mozna je to zvlastni, ale cim dal tim vic se mi libi instalace typu
> spustim ?.exe, zadam cestu, pripadne dalsi drobnosti (pridat do
> Start,...) a kliknu na button a po chvili mam automaticky nainstalovano.
> A v 99% program beha! Bez nutnosti dalsich uprav. A v posledni dobe me
> docela nadchly programky, ktere maji nekde volbu 'upgrade', ktera
> provede to, ze se podiva na internetu jestli uz ja nova verze a pripadne
> [...]

Pokud by byl nekdo ochoten neco takoveho pro CSTeX pro Windows udelat,
budu skakat radosti az do stropu (upozornuji, ze tady v zamestnani mame
stropy ve vysce asi peti metru). Toto je me pradavne prani, aby uzivatele
MS WIN meli moznost instalovat TeX zpusobem, na jaky jsou ve svem
operacnim prostredi zvykli a aby jim to samozrejme a zcela automaticky
fungovalo. Najde se nekdo, kdo me donuti ke skokanskym vykonum?

Petr Olsak