Prevod z ChiWriteru do LaTeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 4 07:31:45 CET 1998

> Dobry den,
>   potreboval bych preves text z ChiWriteru do LaTeXu. Stahl jsem si z
> CTANu chi2tex ale nemuzu to nejak rozchodit.
>   Nemate s tim nekdo zkusenosti?
>
>   Dekuji
>             Jakub Zlamal

Aj moji kolegovia niekedy v 1994 skusali rozchodit volajaky ztiahnuty balik.
Viem, ze to bol taky 400kb kombajn a dajak to neslo dobre. Urobil som vtedy
taky jednoduchy prevodny programecek (videl som iba jeden jediny subor
vytlaceny ChiWriter-om aj zdrojak k tomu). Teraz som si ho spustil s tym
suborom a preslo to. Programecek potrebuje iba meno suboru. Ma iba 6KB.
Ak mate zaujem, poslem Vam exe modul a aj zdrojak k tomu (TURBOPASCAL).

Zdravi
             Ladislav Bitto