komiks v pdf

Mirka Misakova imladris at fi.muni.cz
Wed Dec 2 17:41:51 CET 1998

> Mozna jsem to spatne pochopil, ale proc to nenechate v tech JPEGach?
> Ty jsou snad platformne nezavisle dostatecne...

Doufejme. Ale krome nezavislosti samozrejme potrebuji nejakou ctecku;
realizovat "otaceni stranek", hledani v nejakem obsahu, atp. Proste spise
nez sbirka obrazku skutecna "kniha". No pak je taky moznost predpokladat,
ze www browser ma kazdy a vyrobit nejake html stranky, skladajici se
z obrazku a navigaci tam a zpet, na zacatek ap. Ma to svoje pro a proti.
Je to mozna predsudek, ale mam jakysi neurcity dojem, ze HTML prezentaci
clovek nikdy nema plne pod kontrolou (ruzne browsery, ruzny vzhled, ...).
Tak nevim.

-- Mirka Misakova