generovani fontu

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Tue Dec 1 14:34:25 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Jakub Zlamal wrote:

> Jde mi o to aby DVIPS nedaval do ps souboru bitmapove fonty, ale pro
> standardni prohlizec (dviwin) se pk soubory generovaly Metafontem.

Take mi neni jasny duvod, proc to chcete zrovna takhle, ale resenim by
melo byt nepridavat Type1 CS-fonty do psfonts.map, ale nechat je zvlast
v souboru csfont-d.map (vyrobenem panem Olsak) a do config.ps pridat radek

p +csfont-d.map

Timto se dvips nazere (pouzije PS fonty) a koza zustane cela -- mktexpk
nenajde CS-fonty v psfonts.map, procez je necha generovat Metafontem.

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz (MIME welcomed)               FIDO: 2:423/33.15 |