nepouzitelny ps2pdf - tak spatny to zas neni

Robert Follner follner at icl.cz
Wed Dec 16 16:17:04 CET 1998

On Wed, 16 Dec 1998, Zdenek Wagner wrote:
> Ghostscript umi do PDF vlozit jen zakladni fonty (Times,
> Helvetica, Symbol, atd., viz dokumentace k PDF). Z ostatnich fontu
> udela bitmapy. Ty pak v Acrobatu nejsou zobrazovany dobre,
> Ghostscript v OS/2 ani ve Windows neni o moc lepsi. Na tiskarne je
> to pak stejne jako to bylo v puvodnim PS. Tim se da vysvetlit,
> proc tona tiskarne vypada hezky.
Ahaa, to vypada verohodne, dekuji za vysvetleni. Jinymi slovy:
Az nekdo opravi dvips tak, ze bude do ps souboru ukladat i definice
CM (nebo CS) fontu, tak bude vse vynikajici ? Je pro mne prekvapeni,
ze to dvips nedela.
Je v tom nejaky copyrightovy hacek ?
Nebo jeste neco jineho ?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language