otocenie s obrazkami

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Dec 14 14:23:28 CET 1998

Dobry den,

zatial nemam PS tlaciaren a potreboval som vytlacit okolo 200 stran s kopou
obrazkov zrkadlovo (tr=7) na foliu. Text sa da lahko otocit, ale s obrazkami
je kriz. Napadla ma rychla cesta, ktoru som aj hned realizoval. Chcel som to
urobit tak, aby som v jednotlivych suboroch nemusel absolutne nic menit. Proste
dam prikaz, ze tento subor vytlac otoceny (tr=7) a basta. Robit to tak, ze
obrazky preklopim a potom to tam nastavujem je neludske. Viem, PostScript je
to prave, ale to pre mna teraz este nebolo aktualne.

Ak nahodou ma niekto o to zaujem, mozem k tomu napisat maly manualcek a dam k
dispozicii program aj so zdrojovym kodom (je to velmi jednoduchy program),
alebo mu rad vysvetlim ten princip.

Zdravi
               Ladislav Bitto