ceska dokumentace k MetaPostu

Robert Spalek robert at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun Dec 6 12:12:09 CET 1998

dobry den vazeni,

jako prispevek do jednoho referativniho seminare jsem sepsal v cestine
neco malo textu k MetaPostu. text
jsem psal stylem vypis vlastnich zkusenosti prolozeno strucnym vypisem
z MetaPostBooku. co v textu popisuji: jak v MetaPostu definovat body,
kreslit krivky, delat popisky, problemy pri instalaci,
ale *HLAVNE* asi 40 prikladu.

z techto prikladu je asi prvni tretina pouhy prepis z MetaPostBooku,
dalsich par jsem stahnul nekde na internetu a posledni cast jsou
mnou nakreslene obrazky s matematickou/fyzikalni tematikou. obsahuji mnoho
popisku, ruzne uhly, vektory,...

pokud nekdo hledate nejake rady k MetaPostu, prip. se chcete inspirovat,
jak co udelat, budu rad, kdyz vam muj text pomuze v orientaci.

Robert Spalek             robert at ucw.cz
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~robert/