LaTeX2e - v instalacii CSTeX

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.savba.sk
Thu Dec 3 09:46:16 CET 1998

	Srdecne Vas zdravim

	a zaroven sa obraciam s otazkou. Na stranke CSTUG-u
	je uvadzana moznost instalovat CSTeX a zaroven
	sa osobitne uvadza i CSLaTeX (pocestenie LaTeXu2e).
	Ak nainstalujeme CSTeX z najnovsich zip-suborov
	na uvedenej ftp adrese, v com sa lisi csLaTeX2e
	z instalacie CSTeX-u od instalacie CSLaTeX-u
	(pocestenie LaTeXu2e podla p.Snajdra) ?

	Zachytil som v minulosti informaciu, ze csLaTeX2e
	v instalacii CSTeX-u nepracuje korektne - nikde
	som nenasiel specifikovane v com spociva nekorektnost.

	Vopred dakujem za odpoved.

	Peter Slavkovsky, VS SAV