Prevod cestina -> tex sekvence

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Tue Dec 1 08:56:43 CET 1998

Petr Mikulik wrote:

> cs2cs je soucasti CSTeXu v modulu os2.zip. Jinak lze stahnout (vcetne
> zdrojaku) od autora:
>
> ftp://aip1.fsv.cvut.cz/SYS/PUB/users/ferdi/filelib/
>
> ***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
> ***    Laborator tenkych vrstev a nanostruktur
> ***    Masarykova univerzita, Brno
> ***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (rtg. fyzika,freeware,OS/2,TeX,C++)

Toto doporuceni se zde opakuje a ja si dovoluji zopakovat i sve pripominky:
cs2cs v rade pripadu zbytecne "odakcentuje" prehlasky a slovenske znaky
(v nekterych pripadech i ceske znaky) a obsahuje i vylozene chyby
(napr a' obcas zkonvertuje na neco zcela jineho). Dalo by se to odstranit
opravou tabulek pro prekodovani.

Josef Tkadlec