8-bit fonty a prekodovanie cestiny v logu

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Mon Aug 31 16:34:25 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Z. Wagner wrote:

> Vystup do logu ale dela az program a tehdy uz ma jen
> neaktivni pismenka. Jejich inteligentni zapis do logu se pak musi
> naprogramovat do zdrojaku TeXu. V emTeXu to zarizuji TCP tabulky, v linuxu
> lze pouzit patch Libora Skarvady.

Hm. Co ked je clovek niekde vonku, kde ziadne TCP a prekodovacie patche
nepoznaju? Ked navyse nema moznost prelozit si vlastne binarky (alebo to
nevie, nema cas atd), vychadza mi, ze jedinym riesenim je rozlucit sa s
bud s 8-bit zdrojakmi, alebo so slusnym vystupom do logu. Co je smutne.

- jozo  :-)