problem s PS souborem

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Thu Aug 27 12:58:18 CEST 1998

dobre poledne,
problem z PS souborem je vyresen a byl to problem muj. Na kloub veci
prisel pan Lim. Dekuji za pomoc.         jh

> Aaaa -
>
> GshotScript to cele zobrazil, ale Pageview ne (Pageview pouziva
> Display PostScript v sunovskem X-serveru).
>
> !!Vase EPS soubory maji na konci  ^Z (ctrl-Z)!! :-) :-)
> Tedy nektere, ne vsechny. Podle prebytecnych prazdnych radku
> bych rekl, ze mate zmatek s unix/dos odradkovanim (LF / CRLF).
>
> Asi uz vite co delat, jinak se ozvete.

No jasne. Ze me to nenapadlo drive. Jeste stale pouzivam i DOS a
nektere obrazky jsem mel jeste z DOSU (Linuxovou verzi MAPLE jsem
jeste nemel k dispozici) a ted uz jsem je znova nepredelaval -
nepouzival jsem v nich ktesleni vektoru, ktere chodi pod Linxem jinak
a lepe.