Jake pismo?

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Aug 27 11:54:09 CEST 1998

On Thu, 27 Aug 1998, Antonin Strejc wrote:

> Pokud mate na mysli CM (CS) fonty, pak nejsnaze zmenou promenne
> (sirkove jednotky) v metafontovem zdroji a prelozenim Metafontem
> (samozrejme pod jinym nazvem fontu).

Lze to resit i transformaci. Asi v roce 1992 (nebo uz 1991) vysel ve
Zpravodaji clanek O. Ulrycha "Jak jsem sazel svisle". Tam si muzete
precist, jak se takova transformace dela. Jednodussi je to pri pouziti PS.
Pokud pouzivate LaTeX, mate odpovidajici makra v baliku graphicx (mozna i
v graphics) a myslim, ze to umi i PSTricks (ty funguji se vsemi formaty).
Take si muzete z PS fontu vytvorit uzsi nebo sirsi variantu tim, ze si
pomoci afm2tfm vytvorite jiny VF a TFM s pouzitim ExtendFont (popsano v
dokumentaci k dvips).

> Antonin Strejc

> Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938
> Czech Technical University in Prague                 Computing Centre
> Czech Republic                               Zikova 4, 166 35 Praha 6

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/