vice nez 12pt v Latexu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Aug 18 15:10:47 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Jiri Osoba wrote:

> Asi bych to resil pridanim \magnification1200 nebo podobne na zacatek
> dokumentu. Tento prikaz zpusobi zvetseni celeho dokumentu (mimo
> velikosti papiru) koeficientem 1.2.

To ale funguje v plainu, nikoliv v LaTeXu. O zavadeni fontu jinych
velikosti do LaTeXu jsem psal v jednom ze Zpravodaju v LaTeXove kucharce,
pro matematiku musite jeste definovat \DeclareMathSizes. syntaxi si
nepamatuji, ale je to v The LaTeX Companion.

> Jiri.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/