rozdelovani

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Aug 11 16:01:44 CEST 1998

> Diskuse o deleni takovychto slov zde nedavno byla, pokud jste ji
> nesledoval, podivejte se do archivu (pres http://www.cstug.cz)

Tam jsem se dival, ale nejak jsem to tam nemohl najit, alespon z
posledni doby. Asi jsem spatne hledal.

> Ve slove "sledujeme-li" zadna pomlcka neni. Myslim, ze TeXista by
> mel vedet, jaky je rozdil mezi pomlckou "--",  spojovnikem "-"
> a minusem $-$, kdyz uz TeX, narozdil od jinych radobydokonalych
> programu, toto rozliseni umoznuje. Chce se mi verit, ze tazatel to vi,
> jen se v rychlosti nepresne vyjadril. Zamena techto pojmu je vsak

Samozrejme ze to vim a opravdu se jedna o nepresnost. Ja jsem jen
chtel pomoc pri reseni problemu a nechtel jsem vyvolavat nejakou
valku.

> Zminena deklarace \hyphenation je z pravopisneho hlediska chybna,
> nebot kdyz uz je nutne delit slovo v miste spojovniku, je treba

To je pravda, ale slovo se spojovnikem ma normalne povolene deleni
prave jen v rozdelovniku, ktere prave temto pravidlum neodpovida.

                               jiri hospodka