problem s PS souborem

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Wed Aug 26 17:32:20 CEST 1998

dobry den,
Zarazuji jednoduche EPS obrazky do dokumentu. Kdyz vytvorim PS soubor
pomoci dvips, zda se byt vse v poradku. Ghostview mi zobrazi vse co
tam ma byt. Kdyz vsak soubor poslu na PS tiskarnu, vytiskne se vzdy
jen 1. strana, a to i na ruznych typech PS tiskaren.

Zavadu hledam v samotnych EPS obrazcich, ale nejak se nedari.
Obrazky vypadaji asi takto:

%!PS-Adobe-3.0 EPSF
%%Title: Maple plot
%%Creator: MapleV
%%Pages:  1
%%BoundingBox: 0 0 400 330
%%DocumentNeededResources: font Courier
%%EndComments
20 dict begin
gsave
/m {moveto} def
/l {lineto} def

...... nasleduje jeste par definic a pak vlastni popis obrazku a pak
uz je videt konec.

showpage
grestore
end
%%Trailer
%%EOF

Neporadil by mi nekdo z PS kouzelniku, co tam nepatri nebo kde by
mohla byt chyba?
                                 Jiri Hospodka

Jeste by se mohl hodit vypis hlavicky vysledneho PS souboru:

%!PS-Adobe-2.0
%%Creator: dvipsk 5.66a Copyright 1986-97 Radical Eye Software
(www.radicaleye.com)
%%Title: uhlir2.dvi
%%Pages: 5
%%PageOrder: Ascend
%%BoundingBox: 0 0 596 842
%%DocumentFonts: Courier
%%EndComments
%DVIPSCommandLine: dvips uhlir2.dvi
%DVIPSParameters: dpi=600, compressed
%DVIPSSource:  TeX output 1998.08.26:1419
%%BeginProcSet: texc.pro
%!