\nopagebreak v definicii

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Tue Aug 11 15:58:41 CEST 1998

Zdravim,
chcel som si definovat prikaz \defin s 1 parametrom,
ktory by sa mal chovat nasledovne (    \defin{TEXT}  ):

Definicia :
     TEXT
     TEXT

(vypise slovo Definicia a v novom riadku zacne odsadeny text)

Urobil som to takto :

\def\defin#1{
\bigskip
\noindent
Definícia : \linebreak[4]\nopagebreak[4]
\noindent
\makebox[0.05\textwidth]{}
\begin{minipage}{0.95\textwidth}
{#1}
\end{minipage}
\bigskip
}

Skusal som pouzit \nopagebreak na roznych miestach,
avsak v texte sa mi casto objavi slovko Definicia na jednej strane
a samotny text na druhej. Co robim zle ?

Vdaka za pomoc.

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm