CS AUCTEX ?

Zyka Vit ZYKA at vision.felk.cvut.cz
Thu Apr 30 18:58:19 CEST 1998

> Jak se da modifikovat AUCTEX aby spoustel cslatex?
> (tusim ze to je nekde v tex-site.el nebo tex.el, ale dosud bohuzel
> neprogramuji v LISPu :-( )

V jednom Vami zminenem souboru je funkce TeX-command-list, kde jsou
uvedena volani jednotlivych programu a zobrazeni v menu. Staci to
poeditovat, nebo zkopirovat do sveho .emacs za vlozenim AUCTeXu.

Mimochodem, vi nekdo co je treba v AUCTeXu (emacs lispu) udelat, aby
aktualizoval polozky v menu (ty, ktere nejsou v TeX-command-listu),
pokud je predefinuji? Asi to souvisi s easy menu package a jeho
uzitim v emacsu. Bohuzel, nikde jsem nenasel popis k teto nadstavbe,
krome trocha komentaru ve zdrojacich. A menu mne tvrdosijne setrvava
v nezmenenem stavu...

S pozdravem Vitek Zyka