METAFONTove obrazky v DOSu

Robert Wolf wolf at limax.paru.cas.cz
Thu Apr 30 09:56:02 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, ZBYNEK HUBINKA wrote:
> mam jeden dotaz: vyrobil jsem si nekolik grafu v METAFONTu, co graf to jeden
> znak. Bohuzel pri rozliseni 600 dpi jsou vygenerovane bitmapy prilis velke,
> nez aby je bylo mozno zaradit do dokumentu (MSDOS a segmentace pameti).
> Zajimalo by mne, jestli existuji nejake programy nebo METAFONTova makra,
> ktera by znak rozdelila na vice mensich. Postscript bohuzel nemohu pouzit.
> Dekuji

*** Navrhoval bych BM2FONT. Tim se z bitmapy udela jeden az nekolik fontu a
k nim se vytvori TeX soubor, kterym se ten obrazek z tech fontu posklada do
puvodniho obrazku, takze ve vasem TeX souboru bude jen nejakej \input ...

Jinak bych k tomu BP2FONT mel dotaz, jestli jste nekdo proti pouzivani
bm2font?

Dekuji za odpovedi.

Zdravi

					Wolf.

|      Robert Wolf       |  Pedagogicka fakulta | Spravce pocitacove site |
|       Otavska 5        | Jihoceska univerzita |       UMBR AV CR        |
|   Ceske Budejovice     |     Jeronymova 10    |     Branisovska 31      |
| Telefon: 038 / 43943   |   Ceske Budejovice   |    Ceske Budejovice     |
|                        |                      | Telefon: 038 / 777 5931 |