PS->EPS->PS problem

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Apr 28 14:44:58 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Jiri Zelinka wrote:

> atd.

> Mam takovy dojem, ze podobny problem jsem uz resil a ze mi tenkrat
> poradil pan Wagner. Chyba byla v tom, ze v EPS zustaly nektere
> prikazy, ktere tam nemaji co delat (viz. help pri prevodu). Myslim,
> ze tenkrat mi pomohlo odpoznamkovat rucne vsechny prikazy
> installpagedevice (bylojich jen par), u ktereho Vam to taky havaruje.
> Ale je to bez zaruky, nepamatuji se presne.

Ano, takovou radu jsem daval. Jde o to, ze mnohe ovladace pri tisku do PS
vkladaji prikazy pro nastaveni ruznych parametru tiskarny. Ty jsou casto
zavisle na konkretni tiskarne, takze na jine tiskarne a v GS mohou (ale
nemusi) zpusobit chyby. Do EPS ale takove prikazy nepatri a nesmi se tam
pouzivat (viz PS Reference manual). Nektere programy pro vkladani EPS se
snazi zakazane prikazy predefinovat tak, aby nevadily, ale neni to
stoprocentni. Obvykle jich neni mnoho, takze se daji vyhazet i rucne.

> Nektere ovladace pro PS tiskarny taky nabizeji moznost tisk do EPS,
> ale spatne se to v tech nabidkach hleda.
>
> Jiri Zelinka

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/