Divne linky v PS

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Mon Apr 27 23:14:42 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Jiri Osoba wrote:

> Co jsem s tim experimentoval, tak je problem v tom, ze sazba je sice
> na A4 (vyska 297mm), ale hyperlinky jsou udelany na (letter) - 11in,
> neboli 279.4mm. A protoze TeX ma bod (0,0) vlevo nahore, zatimco
> PostScript vlevo dole, tak vznika tech 17mm. Avsak jiz jsem
> nezjistil, cim to je a jak to opravit. Ale abych pravdu rekl, tak
> jsem po tom moc intenzivne nepatral, protoze to byl z me strany
> jen takovy pokus, na hyperlinky normalne pouzivam pdfTeX. [...]

Jako nouzove reseni jsem nastavil letter a odkazy jsou tam, kde maji byt.
Jeste by me v teto souvislosti zajimalo, podle jakeho klice jsou hyperlinky
barevne oznaceny. V GV vidim vetsinu cervenych a sem tam nejaky modry, a
nemohu v tom najit zadny system. V dokumentaci o tom neni zminka.

Diky predem,

S.H.

Stanislav Hledik <hle10uf at fpf.slu.cz>   ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
Deptartment of Physics
Faculty of Philosophy and Science
Silesian University
Bezrucovo nam. 13                            Phone: +420 653 684 292
746 01  Opava, Czech Republic                  Fax: +420 653 216 948