problem s tiskem

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Tue Apr 21 10:56:38 CEST 1998

On 20 Apr 1998 07:56:19 +0200, rosta at mendelu.cz (Rostislav Klusak)
wrote:
>Mam takovy maly problem.
>Poterboval bych, aby mi TeX tiskl na inkoustove tiskarne.
>Mam HP DJ 400, jazyk PCL 3 a plna kompatibilita s HP DJ 500C.
V DOSu emTeXu to samozrejme umi ovladac dvihplj, v instalaci stazene
asi minuly tyden to uz je v souboru tiskarny.bat
(emtex\mnu\tiskarny.bat) a staci na zacatku tohoto souboru zmenit
treba Matrix180 za DeskJet. Pokud to tam nemate zde je ten kousek:

:DeskJet
   rem HP Deskjet (500, 550, atd.), 300dpi
   set PORT=lpt1
   set EXT=bj
   set VCOM=dviscr @dj @cs /o:3
   set PCOM=dvihplj @dj @cs /op:deskjet
   goto end

:DeskJetH
   rem HP Deskjet (500, 550, atd.), 600dpi
   set PORT=lpt1
   set EXT=bj
   set VCOM=dviscr @ljh /pl:$DVIDRVFONTS:ljh_cbas @cs /o:4
   set PCOM=dvihplj @ljh /pl:$DVIDRVFONTS:ljh_cbas @cs \
/op:deskjet /og:600
   goto end

radek ukonceny \ pokracuje na druhem. Pouzivam to na 890C, barvy jsem
zatim nepotreboval, takze nevim.
Pokud pouzivate UNIX (lepe Linux) staci nastavit si filtr tiskarny
(ghostscript) a tisknout v postscriptu.

Tomas Kouba