Vzorkovnik fontu

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Apr 16 22:28:06 CEST 1998

On 16 Apr 1998 08:46:15 +0200, Vaclav Studeny <studeny at ipm.cz> wrote:
> [...]

Dobry den,
  dovolim si vas upozornit na testfont.tex, ktery je standardni
soucasti TeXu.  Ja ho mam jako
/usr/lib/texmf/texmf/tex/plain/base/testfont.tex
  Je sice primarne navrzeny pro interaktivni praci, ale snadno
se da predelat pro batchove zpracovani.
Treba vytvorit soubor, ktery bude vypadat nejak takto:
\let\noinit! \input testfont
\let\!\relax
\def\konec{\csname bye\endcsname}
\obeylines
\def\mytest#1
{\def\fontname{#1}\startfont
\text   hamburgefonstiv HAMBURGEFONSTIV
\complower\compupper\compdigs
\futurelet\next\testa}
\def\testa{\ifx\next\konec\else\mytest\fi}
\expandafter\test\input seznam \konec

Nutno pouzit presne takto, treba mezera pred zaverecnym \konec
je, domnivam se, nezbytna.
[testovano pouze castecne, jsem liny -- nastanou-li problemy,
napiste mi]

A pak fonty vypsat pomoci
find ../tfm -xtype f| sed 's,^.*/\([^/]*\)$,\1,;s/\.tfm$//' >seznam.tex

Doufam, ze Vam to pomuze,
				Stepan