Pismo "mathcal" jako TrueType nebo Type 1 ?

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Apr 16 14:07:37 CEST 1998

> Jiri Polach (sprava at jh-inst.cas.cz) wrote:
> : Potreboval bych matematicke kaligraficke pismo (calu.mf ?)
> : ve formatu TrueType nebo PostScript, abych je mohl pouzit
> : pro popisy do obrazku v Corelu. Nemate prosim nekdo neco
> : takoveho k dispozici nebo neporadite, zda to lze nekde najit ?

Jezto je to soucast standardnich Computer Modern fontu (cmsy*, cmbsy*),
existuje dokonce v nekolika verzich; viz
ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/fonts/cm/ps-type1

> Nechce se nekdo pripojit k me snaze automaticky konvertovat MF fonty
> do PostScriptu? Neco o tom pisu na sve WWW. Bohuzel, k tomu nejhlavnejsimu
> jsem se zatim nedostal (soucasny stav je totalne nepouzitelny).
> Zatim jsem skoncil u rozvah, jak dal. Nejake smery tusim, ale ten cas...
> Dalsi nadeje si delam v druhe puli tohoto roku. Ale kdo vi,
> jak vse nakonec dopadne.
Fandim Vam, ale mozna by bylo vhodne usili koordinovat
s dalsimi osobami, kteri se snazi o podobne;
-- nekdo v Polsku (presne kdo vi lide z GUST ci Philip Taylor)
-- Basil Malyshev a dalsi v Rusku (vice lide z CyrTUGu)
-- Taco Hoekwater  taco.hoekwater at wkap.nl
a dalsi.
Na EuroTeXu jsem mluvil s Hobbym a ten rikal, ze je mu jedno,
zda nekdo vezme jeho METAPost a rozsiri ho na METAPDF ci na METAT1;
Taco uvazuje o METAT3 a nasledne konverzi ci necem podobnem.

Zdravim
Petr Sojka