BibTeX jako osobni bibliograficky nastroj

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Apr 16 13:56:08 CEST 1998

Jan Kremlacek (jan.kremlacek at lfhk.cuni.cz) wrote:

[...]
Muj prispevek se nebude dotykat %subjekt, ale nasledujiciho.

>Pokud ano, pouzivate soubor nejakych utilit pro spravu database nebo
>nejaky komplexni nastroj?
>Pokud nastroj jaky (pro LINUX:)?

Postupne jsem dosel k nazoru, ze pouzivani specializovanych nastroju
je v urcitych pripadech omezujici. Nepracuji ovsem s velmi rozsahlymi
bib soubory.

Pro beznou praci se mi osvedcil "normalni" textovy editor s BibTeX
podporou z Aalborg University Center, DK (AUC-TeX). Konkretne vim o
editorech emacs a jed, ktere tuto podporu obsahuji. Jed z vlastniho
pohledu povazuji za lepsi volbu, protoze je maly, rychly, definuje
stejne ovladani jako emacs a existuji verze jak pro UNIX, tak
pro DOS a Windows.

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218