xdvi a -bpp16

Cejka Rudolf xcejka00 at fee.vutbr.cz
Thu Apr 16 12:27:04 CEST 1998

Ondrej Koala Vacha (koala at fi.muni.cz) wrote:
: kdyz spustim xdvi pod X windows s hloubkou 16, tak mi napisou
: 'Note:  overstrike characters may be incorrect.'
: a vysledek je o poznani horsi, nez kdyz totez udelam pod X s hloubkou 8.
: Pak take zadnou hlasku nepisou.
: Setkal se s tim nekdo, resp. v cem muze byt problem?

Xdvi je hodne spatne napsane: Vyzaduje PseudoColor, aby zvladalo
gray-scaling (v XFree86 pro 16 bpp neni PseudoColor dostupne). Zkuste
patche texpatches-7.0.tar.gz na moji WWW strance, ktere
danou problematiku mimo jine trochu resi - ja jsem zatim vcelku spokojen.
(Jsou sice pro texk-7.0, ale myslim, ze v 7.2 je stale xdvik-20.a.)
(Pokud je neco nepochopitelneho, rad dovysvetlim.)

Yenya wrote:
: 	No, spravne by k tomu mela slouzit volba -thorough, aspon co jsem
: pochopil z manove stranky. Nicmene vyzkouseno na mem 16bpp displeji,
: nefunguje to a prekryvajici se znaky jsou zobrazeny chybne. Asi neco
: delam spatne anebo bych mel vyzkouset novejsi teTeX.

Abych se priznal, uz si to presne nepamatuji. Ale stale nekde hluboko
v pameti se mi zda, ze -thorough melo za ukol resit neco trosililinku jineho.
Ale fakt uz nevim - uz je to pul roku. Kazdopadne urcite byl nejaky duvod,
proc jsem -thorough jako reseni nepouzil.

: Considering exactly how many truly stupid things the BSD guys have done it
: continually makes me surprised  how many people still consider their ideas
: good without thinking too much about them.     --Linus on BSD securelevels

Mam jednu VELIKOU prosbu: Nezatahujte flames vsude, kam se da. Pokud
prispivate do vice konferenci, volte ty, kde je to zvykem. Navic nevim, proc
zrovna Vam mam vysvetlovat, co pro vyvoj Unixu delaji a udelali lide okolo
BSD. A uverit, ze Linux a vse okolo bylo napsano "from scratch" muze jen
naprosty nabozensky fanatik. (A Vam se v zivote vsechno povedlo? - Tj.
nikdo nema sanci Vam za nic vynadat?) Proc by navic systemy Linux a BSD
nemohly zit spolecne vedle sebe? Pamatujte, ze nejvic se hadaji lide, kteri
o sve pravde nejsou ani trochu presvedceni. (A uz vubec si nejsem jist,
pokud uvazim pomer cena/vykon, zda securelevels jsou tak moc "stupid".)

PS: Pokud slovum vyse neverite, pouzijte prosim muj osobni e-mail.

                          Rudolf Cejka, VUT Brno (Fakulta Informatiky)
                  E-mail: xcejka00 at stud.fee.vutbr.cz
                     WWW: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xcejka00