CSTeX pro web2c 7.2 -- annonce (very LONG)

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Wed Apr 15 11:16:56 CEST 1998

On Wed, 15 Apr 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> xdvi parpozn
> generuji se rpncb, ... ale nejsou k dispozici. Je to moje chyba?
> Predpokladam, ze si je xdvi melo vzit z postscriptovych fontu. Nebo
> ne? Mohl by mi to nekdo objasnit?

> opet se generuji fonty - csr12 samozrejme najde, ostatni fonty
> (postscriptove) nikoli - asi stejna chybicka...

PS fonty rpncb a jemu podobne se generuji spustenim programu gsftopk,
ktery si je necha vyrenderovat GhostScriptem a udela z nich pk. S
programem gsftopk mam ovsem problem (a jak to vypada, nejsem sam):

Binarka, ktera vyleze po kompilaci z web2c 7.2, je nejaka divna -- zadny
font mi nevygeneruje, a misto toho, aby psala pekne cislicka [1] [2] [3]
atd., jak vyrabi jednotlive znaky, vypisuje divne texty typu

  gs: *&JH 495 459 4985 gs: (*d 495 4 99 5

atd., v podobnem duchu asi dve obrazovky.

Navic, napiseme-li gsftopk -v, objevi se

  gsftopk(k) (xdvik REPLACE-WITH-VERSION) 1.16

Vypada to, ze Makefile zapomnel soubor gsftopk.c (ve kterem je tento
string definovan) prohnat nejakym sedem.

Ma nekdo s web2c 7.2 podobne problemy, nebo je to moje chyba? Kompiluji to
ze souboru texk-7.2a.tar.gz stazeneho z ftp.cstug.cz na Linuxu, SGI a
Alphe, vsechny tri platformy se v tomto ohledu chovaji stejne.

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz (MIME welcomed)               FIDO: 2:423/33.15 |